№11 Листопад 2016 року → У вільний час

Хобі: Доручити подарунок

Дарувати навіть близькій людині — не завжди легка справа. А як юрфірми підходять до дарування корпоративних подарунків? Як не скомпрометувати обдарованого надто дорогим чи недоречним подарунком?

Цінність людини

Наталія КИШАКІВСЬКА, офіс-менеджер МЮК ALEXANDROV & PARTNERS

Найважливіше, на мою думку, коли вибираєш подарунок чи то близькій людини, чи то другові, чи то колезі або партнерові, — нагадати людині про її цінність. Ми у компанії вважаємо, що найкращим подарунком є увага, яку, в свою чергу, можна проявити через нашу творчість.

Хтось намагається вибрати щось найдорожче чи найпопулярніше, незважаючи на потреби і уподобання людини. Я вважаю, що недоречно розмежовувати цінність подарунка за вартістю, брендом, позицією тощо. Не важливо, скільки коштує сам подарунок. Найголовніше — це та увага і тепло, які ми вкладаємо в подарунок.

Знаючи хоча б трохи людину, беручи до уваги її смаки, уподобання, мрії, цілі або цінності, ми можемо поділитись шматочком щастя. Кожен знає, що найприємніший подарунок — це той подарунок, який підготовлений та зроблений з душею. Це однозначно буде запорукою успішного привітання, незважаючи на позицію людини — чи то клієнт, чи то керівник або звичайний робітник.

 

Перевага made in Ukraine

Марія КОШУТСЬКА, PR-менеджер «КПМГ-Україна»

Під час вибору корпоративних подарунків ми завжди аналізуємо ряд варіантів перш ніж виокремити три категорії. Основний критерій, яким ми керуємося, — це етична складова, оскільки подарунки в бізнес-середовищі — досить тонка матерія, за межі якої виходити не можна. Коли ми проводимо тендер серед підрядників, то завжди надаємо перевагу товарам made in Ukraine, підтримка національного виробника є пріоритетною. Якщо є можливість додати благодійну складову, ми також це залюбки робимо, наприклад «КПМГ-Україна» організовувала проект благодійних листівок і дисків, які потім ми дарували клієнтам. Нашим подарункам притаманний мінімалізм та стиль, який відповідає вимогам бренду.

Градація подарунків залежно від посади передбачається, але радикальної різниці немає. Під час вибору подарунків ми керуємося естетикою, новими тенденціями, які простежуються у наших закордонних колег (наприклад, у дизайні листівок). Плюс ми намагаємося враховувати гендерну складову, щоб подарунок був актуальним для його адресата.