№01 Січень 2016 року → У вільний час

Фокус: Корпоративні юристи

Віолетта ЛОБАН

Провідні юридичні фірми розповіли, як вони зазвичай святкують Новий рік у колі свого колективу

ЗАГАДКОВЕ ПЕРЕДЧУТТЯ

 

Альона ГІРДА,

менеджер з управління персоналом ЮФ Sayenko Kharenko

Sayenko Kharenko протягом багатьох років приділяє велику увагу корпоративним заходам, а саме — їх концепції, атмосфері, основному посилу співробітникам. Напередодні свят особливо хочеться відзначити наші зимові заходи.

Ми із задоволенням спостерігаємо, як корпоративні заходи дають колегам змогу вільно і безтурботно спілкуватися, розвиваючи відчуття руху до спільної мети. Тому обов’язковим при плануванні будь-якої вечірки є активне залучення співробітників. Щороку фірма шукає нову стилістику і форму проведення вечірки. Це може бути неймовірне костюмоване шоу за участю найкращих танцювальних та музичних колективів або ж, навпаки, душевне і сімейне святкування Нового року з піснями в караоке. Зазвичай концепція майбутнього свята тримається в секреті, зберігаючи інтригу: співробітники дізнаються про сюрпризи, що готуються, поступово, отримуючи запрошення поштою, знаходячи елементи майбутнього свята у себе на столі або на кухні, побачивши цікавого героя у себе в офісі на рецепції. Тим самим святкова атмосфера створюється заздалегідь до заходу і тримає всіх у загадковому передчутті.

Ми намагаємося відчувати настрій колективу і давати те, що йому потрібно. Приміром, торік ми зняли двосерійний корпоративний фільм. Першу серію було створено за мотивами «Службового роману». Постановниками, режисерами та героями виступили наші співробітники, які органічно влилися в темперамент героїв фільму. Інтерес до створення відео проявили всі, у тому числі партнери фірми. Другу серію фільму було присвячено талантам і вмінням наших колег поза офісом. І скільки ж було чудових відкриттів: хтось прекрасно катався на ковзанах, їздив верхи або професійно володів рідкісним видом танців.

Давньою новорічною традицією нашої фірми є гра Secret Santa. Це — церемонія таємного обміну подарунками. Найціннішим у ній є можливість дарувальнику придивитися до колеги, якому він вибирає подарунок, більше дізнатися про нього і його інтереси.

 

ОСОБЛИВИЙ ПІДХІД

 

Марина ФОМЕНКО,

PR-директор МЮГ AstapovLawyers по країнах СНД

Традиції святкування корпоративних подій в AstapovLawyers — це завжди душевність, тепло та креативний підхід партнерського складу. Цього року ми обрали для новорічного святкування найкращий формат класики — дрес-код black-tie, церемонію нагородження кращих із кращих та, звичайно, заклад, що відповідає вимогам чарівної класики.

Ми віримо в те, що настрій, який задається на фінальному заході року, і те натхнення, яке дає розуміння того, що ти працюєш із сильною командою, передається на весь наступний рік. Тому дуже важливо, аби кожен із членів команди — незалежно, чи то юрист, чи то адміністративний персонал, — наповнився цим натхненням. Саме тому цього року особливий дрес-код та особливий підхід.

Ми цілеспрямовано відмовилися від будь-яких форматів нестандартного дрес-коду, аби перетворити хоча б один вечір команди на казку.

 

КЛАСИЧНИЙ ЗАХІД

 

Юлія ЮРЛОВА,

PR-менеджер Pavlenko Legal Group

Новорічна пора — це не тільки підбиття підсумків та передчуття свята, а й низка привітань і корпоративів. У компанії Pavlenko Legal Group з початку її заснування є традиція проведення Щорічного вечора класичної музики для клієнтів і партнерів як унікального новорічного заходу, який дає змогу оцінити винятковість виступів музикантів, широковідомих у зарубіжних та українських культурних колах, і допомагає слухачеві зануритись в атмосферу різдвяного духу.

Для компанії Pavlenko Legal Group підготовка до вечора вже стала певним ритуалом. Починаючи з вибору музикантів і місця проведення, повільно переходячи в підбір програми і запрошень, закінчуючи самим вечором і задоволеністю клієнтів від першокласного заходу.

Щороку музичний концерт розкриває нову історію свята, і хоча місце проведення вечора, як і самі виконавці, завжди різні, всіх їх об’єднує загальна атмосфера вишуканого музичного виконання і новорічного торжества.

Серед музикантів, які стали частиною щорічної традиції компанії, можна виділити таких: оркестр «Київські солісти», камерний ансамбль «Артехатта», квінтет мідних духових інструментів «Київ-брасс», Національний ансамбль солістів «Київська камерата».

Жоден виступ не залишав байдужим нікого з присутніх і завжди завершувався бурхливими оплесками.

Що стосується такої незвичайної форми корпоративу, то можна з упевненістю сказати, що щорічний вечір класичної музики надає можливість клієнтам і співробітникам компанії ближче познайомитися і поспілкуватися у неформальній обстановці, сприяючи підтримці міцних довірчих відносин.

Але найочікуванішим для колективу Pavlenko Legal Group святом, яке ознаменує завершення передноворічних клопотів, залишається «Санта». Суть цього заходу полягає в тому, що за місяць до корпоративу готується пакет з іменами всіх членів команди. Коли настає час, кожен витягує листочок з ім’ям людини, якій він дарує подарунок, але ця інформація має залишатися в таємниці.

У вечір корпоративу, коли компанія збирається разом за святковим столом, починається гра «Вгадай свого Санту, або Хто мені подарував подарунок?». Якщо людина не вгадує, вона має виконати якесь жартівливе бажання від свого дарувальника.

Варто відзначити, що юристи та адвокати йдуть на різні хитрощі, щоб дізнатися, хто ж їм усе-таки дарує подарунок й уникнути виконання завдання, що додає більшої інтриги самому святкуванню.

 

ДРУЖНА СІМ’Я

 

Ганна БІЛЕЦЬКА,

маркетолог АФ «Династія»

Новий рік для співробітників «Династії» — це, напевно, найулюбленіше й найочікуваніше свято, наповнене ароматами ялинки та мандаринів, звуками шампанського, що відкорковується, шелестінням фантиків від цукерок і, звичайно ж, очікуванням дива. Саме тому вже традиційно в останніх числах грудня ми збираємося разом, щоб підбити підсумки року, що минає, весело провести його і з новими силами, сповненими планів і сподівань, разом вступити в рік прийдешній.

Зазвичай підготовку до цього свята відділ розвитку починає заздалегідь. Спочатку проводиться анкетування колег з метою обрання тематики передноворічної вечірки і місця її проведення. Результат голосування визначається шляхом більшості голосів. Так, у 2010 році це був бал-маскарад, у 2012-му — піратський квест, у 2013-му — вечірка «Стиляги», а в 2014-му — сімейне свято «День відкритих дверей для малечі співробітників компанії». Останнє свято було організоване і проведене в дніпропетровському офісі фірми (у ролях ведучої, Діда Мороза, Снігуроньки і фотографа спробували себе наші співробітники), а заощаджені на ресторанному обслуговуванні і шоу-програмі гроші, за спільним рішенням колективу, були передані нашим захисникам в АТО.

Як правило, при підготовці свята ми не користуємося послугами event-агентств, а організовуємо його повністю власними силами: хто, як не співробітники компанії, можуть врахувати побажання та вподобання своїх колег. До речі, однією з важливих вимог, що висувається нами до ресторанів (окрім відповідності інтер’єра тематиці свята, кухні і обслуговування), є те, що всі гості мають сидіти за одним великим столом, як одна дружна сім’я.

Звичайно ж, наші вечірки не обходяться і без професійних ведучих з цікавими конкурсами, музичних колективів і шоу-програм — їх пошуком ми також займаємося самостійно. Крім того, вже традиційно всі дітки співробітників компанії (на сьогодні їх 18) новорічним ранком під ялинкою, окрім подарунка від Діда Мороза, знаходять подарунок і від АФ «Династія». До речі, всі подарунки ми підбираємо індивідуально, з урахуванням статі і віку дитини.

І ще один важливий момент, про який не можу не згадати. Усі витрати, пов’язані з організацією новорічного свята, цілком і повністю лягають на плечі компанії (співробітники не доплачують за участь у вечірці і подарунки), що всіх нас не може не тішити.

Ще декілька днів — і закінчиться 2015 рік. І у нас уже практично все готове до свята. Уже обраний ресторан, затверджене меню, погоджені ведучий, діджей і фотограф, запрошені артисти. Але не відкриватимемо всіх таємниць заздалегідь: цього року — це сюрприз для наших колег.

 

КОРПОРАТИВНИЙ СТИЛЬ

 

Ірина ЧЕРНІКОВА,

менеджер з персоналу ЮФ «Астерс»

За понад 20 років існування фірми у нас в «Астерс» склалися свої новорічні традиції. Щорічно перед Новим роком ми встановлюємо святкову ялинку з декораціями у корпоративних кольорах на рецепції нашого офісу. Напередодні Нового року співробітники отримують від фірми символічні подарунки. Також не залишаються без гостинців і їхні діти — для них ми готуємо особливі святкові подарунки, а цього року також плануємо запросити на спеціальне новорічне святкування, де діточок і їхніх батьків вітатимуть казкові персонажі. У зв’язку з ситуацією в країні у 2013-му та 2014 роках ми не проводили корпоративних святкувань Нового року для співробітників, а зекономлені таким чином коштом передавали на благодійність. Незалежно від зовнішніх обставин, щороку напередодні дня Святого Миколая ми також організовуємо благодійний збір коштів серед співробітників фірми та закуповуємо необхідні побутові товари і солодощі для дітей з притулків та лікарень.

Привітання клієнтів з новорічними святами в «Астерс» організовує департамент з маркетингу у тісній співпраці з партнерами фірми. Одним із наших традиційних подарунків для клієнтів є корпоративний настінний календар. Особливістю цього подарунка як минулого, так і цього року є те, що в оформленні календаря використовуються ексклюзивні роботи відомої української художниці Галини Бодякової, яка є хорошим другом нашої фірми. Календарі «Астерс» з її теплими і приємними картинами користуються популярністю серед наших клієнтів, які відзначають їхню особливу атмосферу та душевність.