Форум: Система в просуванні
Про зміну стратегії і тактики просування юридичних послуг в умовах глобалізації дискутували учасники PLS-2017
З кожним роком Міжнародний форум просування юридичних послуг (International Forum for the Promotion of Legal Services, PLS), який став візитівкою видавництва «Юридична практика», тільки набирає оборотів. Цього року пройшов уже п’ятий, ювілейний, PLS. Генеральним партнером форуму, який проходив у Києві 5—6 грудня, виступила ЮФ Evris, експертним — KPMG Law.
Перший день заходу було присвячено стратегічним питанням просування. Зокрема, на сесії щодо аналізу глобальних трендів розвитку юридичного бізнесу говорилося про необхідність застосування у роботі нових інноваційних рішень. У той же час спостерігається підвищення попиту на послуги юристів, які спеціалізуються на злочинах «білих комірців». Потім юристи ділилися секретами залучення й утримання клієнтів, а також інвестування у розвиток юридичного бізнесу. Іноді це інвестування передбачає інвестування у команду, іноді — у власну участь у міжнародних професійних організаціях, а у третьому випадку — у розвиток бренду. Останню частину першого дня форуму була зосереджено на інноваційному розвитку. Юристи ділилися власними розробками у цій сфері та говорили про нову концепцію, нову бізнес-модель — NewLaw.
Другий день PLS-2017 розпочався з обговорення реалій та перспектив Legal Tech. Мабуть, ви вже чули про такі нові професії, як юридичні інженери та футурологи, а тепер вітайте і дисрапторів — це новатори, які намагаються зруйнувати стереотипи минулого. Велику увагу учасники форуму приділили роботі з «внутрішніми клієнтами» — працівниками, адже вони також є частиною бренду. Працівники повинні розділяти цінності та цілі компанії. Також обговорювалися останні зміни digital-стратегії юридичних фірм.
У рамках форуму відбулолся декілька майстер-класів, присвячених аналізу та побудові власного бренду в медіа, інформаційним атакам, кризам в юридичному бізнесі та способам захисту від них, особливостям поводження юрфірми в мережі інтернет та використанню техніки рапорту в переговорах.
2017 рік став знаковим у питаннях ребрендингу, рестайлінгу та інших змін у неймінгу українських юрфірм. Саме цим аспектам було присвячено окрему сесію. Спікери зізналися, що ці процеси невід’ємно супроводжує страх — а що, якщо доведеться все розпочинати спочатку? Зрештою, можливо, саме ці страхи можуть вдихнути нове життя у проект.
Якщо PLS став візитівкою «ЮП», то історії успіху правників стали візитівкою самого Форуму з просування юридичних послуг. Цьогорічний захід винятком не став. На сесії «Success Stories» юристи ділилися уроками, які надихають.