Форум: Система в просуванні

Христина ПОШЕЛЮЖНА

Про зміну стратегії і тактики просування юридичних послуг в умовах глобалізації дискутували учасники PLS-2017

 

З кожним роком Міжнародний форум просування юридичних послуг (International Forum for the Promotion of Legal Services, PLS), який став візитівкою видавництва «Юридична ­практика», тільки набирає оборотів. Цього року пройшов уже п’ятий, ювілейний, PLS. Генеральним партнером форуму, який проходив у Києві 5—6 грудня, виступила ЮФ Evris, експертним — KPMG Law.

Перший день заходу було присвячено стратегічним питанням просування. Зокрема, на сесії щодо аналізу глобальних трендів розвитку юридичного бізнесу говорилося про необхідність застосування у роботі нових інноваційних рішень. У той же час спостерігається підвищення попиту на послуги юристів, які спеціалізуються на злочинах «білих комірців». Потім юристи ділилися секретами залучення й утримання клієнтів, а також інвестування у розвиток юридичного бізнесу. Іноді це інвестування передбачає інвестування у команду, іноді — у власну участь у міжнародних професійних організаціях, а у третьому випадку — у розвиток бренду. Останню частину першого дня форуму була зосереджено на інноваційному розвитку. Юристи ділилися власними розробками у цій сфері та говорили про нову концепцію, нову бізнес-модель — NewLaw.

Другий день PLS-2017 розпочався з обговорення реалій та перспектив Legal Tech. Мабуть, ви вже чули про такі нові професії, як юридичні інженери та футурологи, а тепер вітайте і дисрапторів — це новатори, які намагаються зруйнувати стереотипи минулого. Велику увагу учасники форуму приділили роботі з «внутрішніми клієнтами» — працівниками, адже вони також є частиною бренду. Працівники повинні розділяти цінності та цілі компанії. Також обговорювалися останні зміни digital-стратегії юридичних фірм.

У рамках форуму відбулолся декілька майстер-класів, присвячених аналізу та побудові власного бренду в медіа, інформаційним атакам, кризам в юридичному бізнесі та способам захисту від них, особливостям поводження юрфірми в мережі інтернет та використанню техніки рапорту в переговорах.

2017 рік став знаковим у питаннях ребрендингу, рестайлінгу та інших змін у неймінгу українських юрфірм. Саме цим аспектам було присвячено окрему сесію. Спікери зізналися, що ці процеси невід’ємно супроводжує страх — а що, якщо доведеться все розпочинати спочатку? Зрештою, можливо, саме ці страхи можуть вдихнути нове життя у ­проект.

Якщо PLS став візитівкою «ЮП», то історії успіху правників стали візитівкою самого Форуму з просування юридичних послуг. Цьогорічний захід винятком не став. На сесії «Success Stories» юристи ділилися уроками, які надихають.