Банківське право: Відступити за компанію

Ігор ЛИННИК,
партнер Gryphon Investment Consulting Group, адвокат

Нова практика Вищого адміністративного суду України не позбавляє банки права здійснювати відступлення права вимоги до позичальників-фізичних осіб на підставі договорів факторингу

Далі→

Тема: Повний продаж

Алеся КОСМИНА

Євгенія РУЖЕНЦЕВА

Незалежно від ставлення юристів та партнерів юрфірм до слова «продажі» так чи інакше юридичні послуги доводиться продавати. Що під продажами юрпослуг сьогодні розуміють гравці юридичного ринку, кого вони залучають до цього процесу, як мотивують співробітників продавати та чи застосовують при цьому cross-selling — у фокусі спецпроекту «УЮ»

Далі→

Бізнес: Корисний мотив

Алеся КОСМИНА

Нелояльний до роботодавця колектив — це, мабуть, найгірше, що може бути у консалтинговому бізнесі, оскільки йдеться не лише про командну працю та якість послуг, а й про конфіденційну інформацію, з якою щодня працює переважна більшість співробітників. Тож останні повинні мати достатньо мотивації для того, щоб залишатися на своєму робочому місці якомога довше, приносячи користь спільній справі та доводячи проекти до логічного завершення.

Далі→

Проблема: 50 відтінків рейдерства

Олена ПЕРЦОВА,
адвокат Pavlenko Legal Group

Як би нам того не хотілося, рейдерство — сателіт українського бізнесу. Вони пліч­о­пліч йдуть з початку 90­х років, а дехто взагалі вважає, що за ці роки воно вже й само по собі стало бізнесом.

Думка цілком слушна, адже за свою більш ніж двадцятирічну історію українське рейдерство здобуло власну специфіку та умовно сталі правила «гри на виживання», а способи та методи захоплення підприємств уже піддаються класифікації, про яку й піде мова далі.

Далі→

Моя компанія: 10 років витримки

Удача та спрямованість на результат — саме ці два фактори, за словами Сергія Боярчукова, найбільше вплинули на те, що попри неспокійні часи юридична компанія «Алєксєєв, Боярчуков та Партнери» з моменту своєї появи демонструвала лише зростання. А, як відомо, ніщо так не підвищує авторитет юридичної фірми, як стабільність. Про те, як зберігати цю стабільність, продовжувати завойовувати прихильність клієнтів, утримувати кадри, розвивати нові практики та витримувати конкуренцію — з перших уст

Далі→